مصاحبه آرشیو خبر ها
مکس الگری : با الکان در مورد تمدید قرارداد صحبت نکرده ام

مکس الگری : با الکان در مورد تمدید قرارداد صحبت نکرده ام

وستون مک‌کنی تنها غایب یوونتوس در دیدار مقابل مونزا نخواهد بود زیرا ماسیمیلیانو آلگری خبر از مصدومیت جزئی فدریکو کیزا داد ولی دوسان ولاهوویچ و پل پوگبا بازگشته‌اند.

 

مربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه تایید کرد که مک‌کنی در بازی یکشنبه مقابل مونزا در دسترس نخواهد بود، زیرا بیانکونری‌ها قبلا با تیم لیگ برتری لیدز یونایتد به توافق رسیده‌اند.

 

آلگری فاش کرد که کیزا نیز به دلیل مصدومیت جزئی بازی را از دست خواهد داد.

 

کیزا در دسترس نخواهد بود زیرا با خستگی در پای عمل شده دست و پنجه نرم می کند. این یک چیز عادی است و او پنجشنبه برابر لاتزیو بازخواهد گشت.

 

ملی پوش ایتالیایی یک سال پیش و پس از آسیب دیدگی شدید زانو در مقابل رم در ژانویه 2022، تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت. دو هفته پیش، او اولین گل خود را پس از بیش از یک سال در مسابقه کوپا ایتالیا مقابل مونزا در تورین به ثمر رساند.

 

آلگری فردا شاهد بازگشت ولاهوویچ و پوگبا خواهد بود و ملی پوش فرانسوی می تواند اولین بازی فصل خود را با بیانکونری انجام دهد.

 

مربی ایتالیایی تایید کرد:

 

ولاهویچ و پوگبا در دسترس خواهند بود، کوادرادو ممکن است بازی مقابل لاتزیو برگردد و بونوچی همچنان عقب است.

 

آلگری همچنین گفت که اخیراً با مالک باشگاه جان الکان ملاقات کرده است اما آنها در مورد تمدید قرارداد صحبت نکرده اند.

 

من با جان الکان صحبت کرده ام، اما نه در مورد تمدید قرارداد. او فقط از من پرسید که وضعیت تیم چگونه است. در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و ما باید روی زمین تمرکز کنیم. ما چهار ماه فرصت داریم و چندین هدف برای رسیدن به آن داریم.

 

آلگری گفت: من از بچه ها خواسته ام که به زمین بروند و هر آنچه در توان دارند را به نمایش بگذارند:

 

ما باید کاری را که تا به حال انجام می دادیم را بهتر انجام دهیم. باشگاه قوی است، ما باید تا حد امکان امتیاز کسب کنیم. 19 بازی باقی مانده است و مونزا اولین بازی است، ما باید مراقب باشیم زیرا آنها واقعا خوب کار می کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: